Kindergarten Gas Emergency
The men of the fire and rescue stations in Germany's Dortmund, Krefeld and Delmenhorst cities are responsible for the safety of more than half a million people. And if fire trucks and ambulances are in use, danger is at hand -- often even danger to life!