Vicky Cristina Barcelona
Two American girls, Vicky and Cristina, arrive in Barcelona. Both are involved in a love affair with Juan Antonio, a charismatic painter.
Two American girls, Vicky and Cristina, arrive in Barcelona on a summer holiday. Both are involved in an unconventional love affair with Juan Antonio, a charismatic painter who is still in a relation with his ex-wife Maria Elena.