Official Competition
When a billionaire entrepreneur impulsively decides to create an iconic movie, he demands the best.
When a billionaire entrepreneur impulsively decides to create an iconic movie, he demands the best. Penélope Cruz, Antonio Banderas and Oscar Martínez join forces for this razor-sharp comedy about an attempt to make the greatest film in history.