3 Meters Above The Sky
Based on the novel by Federico Moccia, this is a story of Babi & Hugo. She is a girl from upper-middle class, he is an irresponsible boy.
Based on the novel by Federico Moccia, this is a story of Babi and Hugo. She is a girl from upper-middle class, he is an impulsive and irresponsible boy. Their love story will challenge all standards and put them both to the limit.