The Taste of Things
Cook Eugenie has worked for the famous gourmet Dodin for 20 years. As time went by, the practice of gastronomy turned into a romantic relationship.
Peerless cook Eugenie has worked for the famous gourmet Dodin for the last 20 years. As time went by, the practice of gastronomy and mutual admiration turned into a romantic relationship.