Spanish Affair 2
Koldo's alarms go off when he learns that his daughter, after breaking up with Rafa, has fallen in love with a Catalan.
Koldo's alarms go off when he learns that his daughter, after breaking up with Rafa, has fallen in love with a Catalan. So he heads to Seville to convince Rafa to accompany him to Catalonia to rescue Amaia from the arms of the other man.