Rio
Blu, a domesticated rare Macaw, and his owner Linda head out to Rio de Janeiro to find Jewel, Blu's female counterpart.
Blu is a rare Macaw who enjoys a comfortable life with his owner Linda in Minnesota. Blu and Linda learn about another macaw who lives in Rio de Janeiro and they head out to find Jewel, Blu's female counterpart.