Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs
After Sid steals dinosaur eggs, Manny, Diego and the rest of their prehistoric pals enter a mysterious, underground world to rescue the hapless sloth.
After Sid pilfers dinosaur eggs, Manny, Diego and the rest of their prehistoric pals enter a mysterious, underground world to rescue the hapless sloth. The gang encounters many creatures, including carnivores and a dinosaur-hunting weasel.