Ice Age 2: The Meltdown
Manny, Sid and Diego discover that the ice dam protecting the valley they were residing in was about to fall and eventually lead to floods.
Manny, Sid and Diego discover that the ice dam protecting the valley they were residing in was about to fall and eventually lead to floods. Soon after, they scamper off to find a safer habitat.