Paw Patrol: The Movie
The PAW Patrol fights to save the citizens of Adventure City from their rival, Humdinger.
When their rival, Humdinger, becomes Mayor of nearby Adventure City and starts wreaking havoc, Ryder and the heroic pups kick into high gear to face the challenge head-on. Along the way, the team finds help from a new ally, the savvy dachshund Liberty.