Sarah and Rachel spend quality time with Sarah's parents at Winery Crawl World where they find a mysterious club, and Lucas tries to tag along. As Sarah and Rachel party, Sarah's Mum and Dad go head-to-head in the Winery Slip and Slide Race Ride.