Rick and Morty: Samurai and Shogun Parts 1 & 2
Kaichi Sato writes and directs an anime short starring Rick WTM-72 (Samurai Rick) and Shogun Morty as a tribute to classic samurai movies.
In this homage to a classic tale, Samurai Rick defends Shogun Morty against all comers. Rick and Morty Samurai and Shogun parts 1 and 2, directed by Kaichi Sato.