Pete Rose Scores a Tank
Baseball legend Pete Rose wants Riverfront Stadium transformed into an aquarium, but his fiance will not let the guys install Pete's dream tank inside their house. Wayde and Heather travel to Horry County, South Carolina to build a huge aquarium.