When the Moon(shine) Hits your Eye
Wayde and Brett travel to Pigeon Forge, Tennessee, where the Hatfield and McCoy Dinner Feud show wants to replace an old moonshine still with an aquarium. A Las Vegas ophthalmologist wants an anatomically correct eyeball tank to put in his lobby.