Mobster Mash; Lake Titicaca; Icebreakers
In "Mobster Mash," the Warners tangle with the head of the Mob while dining at a pasta restaurant. The three zany siblings sing about the beautiful "Lake Titicaca." In the last cartoon, "Icebreakers," Runt becomes a sled dog in the Yukon.