In "H.M.S. Yakko" the Warners encounter the evil pirate, Captain Mel. "Slappy Goes Walnuts" as she and Skippy Squirrel gathers walnuts from the yard of their nemesis. Yakko takes everyone on a trip through "Yakko's Universe".