Different Wives, Different Rules
Utah has decriminalized polygamy, and Christine toys with the idea of moving back. Meanwhile, coronavirus cases are rising, and Arizona goes into lockdown. Janelle tells Kody to stop coming over, and the whole family grapples with how to handle it all.