Polygamists in a Pandemic
Kody and the wives struggle to adapt to the pandemic as a polygamous family. Robyn is terrified for her children's health, and Janelle tearfully tells Kody to stay away. As he decides where he'll quarantine, Kody teaches the kids how to save toilet paper.