Two Weeks Without Food
The creators imagine Zeus spicing up "The Clash of the Titans," how "Star Trek II: The Wrath of Khan" might play out as an opera and how Speed Racer might fare in the world of NASCAR. They completely screw with MTV's "The Hills."