A Bridge Over Swampy Water
To cross the gator-filled swamp, Rylie, Matt and Ryan engineer an epic 50-foot bridge in a desperate attempt for resources. Harassed by a black bear, Jeff and Steven must abandon their camp. EJ stalks a gator who has been stealing his fish.