EJ's Ball and Pain
A brutal injury threatens EJ's challenge and manhood. Jeff and Steven are stalked by a territorial black bear. Rylie, Matt and Ryan land their second huge win of the challenge. Max and Gary plan a risky raid of an active beehive.