Josh Spaces Out
Josh lifts off into outer space to interview Mayim Bialik from "Big Bang Theory," NASA astronaut and moonwalker Charlie Duke and star of "2001: A Space Odyssey" Keir Dullea. Later, Josh takes on zero gravity to see if he can survive the "vomit comet."