Super Josh
Josh Gates celebrates all things superhero with The Mandalorian's Katee Sackoff, "Spiderman" and "True Blood" star Joe Mangienello and Famke Janssen of "X-Men." Plus, Josh sees if he has superpowers when he rumbles on the set of Battlebots.