Ski Resort Road Race/Overseas Hi Way Race
After causing an avalanche, Dastardly uses a ski jump for his own getaway, but the other cars follow him. Then, on a race from Key Largo to Key West, the racers must cross the famous series of bridges that connect the Florida Keys.