Lego Hero Factory: Savage Planet
The Hero Factory's mission is to build the bravest, most advanced heroes in the galaxy.
The Hero Factory's mission is to build the bravest, most advanced heroes in the galaxy. When rookie Rocka responds to a call from planet Quatros, he discovers it's the planet itself that needs help.