Sugarbelle Loves Tom, Sometimes/Super-Duper Spike/Mall Mouse
Tom protects a lavish dinner table from Jerry while flirting with a beautiful kitten. Then, Tom attempts to keep a mouse from attacking a cheese shop. Finally, Spike becomes Super-Duper Spike when he masquerades as Tyke's favorite TV hero.