The Vermin/Aerobic Droopy/Mouse Scouts
Jerry keeps Tom awake playing the guitar he won while watching his favorite rock group. Then, McWolf steals a customer from Droopy's gym. Finally, Tom hampers Jerry's excursion with the mouse scouts.