'49 Ford Rust to Royalty
A while back, a customer asked Bill to rebuild a rusty '49 Ford truck as a gift for her dad. The team has given it their all to finish a one-of-one, hand-built masterpiece with a Coyote engine -- and one of the best presents a dad could ever imagine.