Coffee and Diesel Truck
If you're going to get a build at Ekstensive, you can't expect to get your coffee from just any old coffee shop. Bill and his team of fabricators hand make a custom coffee shop on wheels, designed to match the classic look of a diesel 1931 Ford truck.