The Osbournes Live Again
Jack and leaves Sharon and Ozzy's jaws on the floor with a "twisted" superhuman, an uninvited dinner ghost and a good old-fashioned flying saucer. Plus, eerie evidence leaves the Osbournes contemplating the possibilities of time travel.