Zombie Stomp
The Osbournes get weird with footage of an alleged zombie, the elusive Ohio Grassman and even the devil himself! Jesus makes an appearance in a game called Paranormal or Pareidolia, and Jack turns up the volume on the HUM conspiracy theory.