Causing a Stink
Police in Marathon, Florida, find an unruly woman who will come neither quietly nor easily. In La Crosse, Wisconsin, officers engage in a dangerous late-night pursuit. In Lakewood, Washington, a drunk driver first causes a crash, then a real stink.