I'm Going LIVE on This
A man falls asleep at a drive-thru in New Mexico. Police discover he is so intoxicated he can't even stand. In New Orleans, a police horse pursues a gun-toting felon around the French Quarter. In Florida, a cop sees a go-kart speed around a neighborhood.