Malaysia -- Tropical Island
Hunter Josh James and Chef Matt Tebbutt are on the ultimate food adventure off the coast of Malaysia. Their island is covered in dense, inhospitable jungle, and a lack of fish nearby forces them to build a makeshift raft to search further offshore.