Finland -- Arctic Circle
Hunter Josh James and Chef Matt Tebbutt travel to Northern Finland's foreboding wilderness where it is so cold, the sea freezes. With brutal temperatures and no obvious food sources, the duo are pushed beyond the limit of anything they've experienced.