Watch Over Me
Amy Bruni and Adam Berry visit a home suddenly plagued by paranormal activity. The discovery of an old shoe might have triggered the haunting, but the homeowner can't be sure. They, along with psychic medium Chip Coffey, unseal the attic to find answers.