The Undertaker's Secret
Amy Bruni and Adam Berry investigate an old Masonic temple shrouded in mystery and local lore. Their hair-raising paranormal investigation with psychic medium Chip Coffey leads to the daunting realization that they may be investigating a cold case murder.