Driving Mr. Gates
Josh is off to the races with an episode of car talk with comedians Larry the Cable Guy and Gabriel Iglesias, NASCAR racer Kurt Busch and Street Outlaws Chief and Nova. Josh gets behind the wheel of a race car and learns from a professional driver.