Josh to the Future
Great Scott! Josh Gates is back (to the future) with his co-star from Expedition: Back to the Future, Christopher Lloyd, The Office's Craig Robinson, Tiffany Beers who created the real-life self-lacing sneakers and a field trip that leads to time travel.