July 15th (Thurs), Part 3
Rohan finds himself possessed by Masazo Kinoto's Stand, Cheap Trap, who tells the manga artist to burn the photos he took of the people in Morioh. Meanwhile, Josuke and Yuya encounter the Stand user responsible for Koichi's disappearance.