Josuke Higashikata! Meets Angelo
Josuke informs Jotaro about his encounter with Angelo's Stand. Deducing that the serial killer's Stand is capable of entering people's bodies, Jotaro tells Josuke over the phone to stay on high alert until he arrives at his home.