From Kid Zone to Full Grown Zen
Overwhelmed with their children's toys and clutter, a young family calls on Izzy to create a modern zen space. Meanwhile, Izzy wants to take on a flip that Rudy thinks is too risky, so they consult Tarek El Moussa for advice.