Retro Home, Modern Updates
Newlyweds turn to Izzy to update their 1960s home, but after unexpectedly losing a job, they're cashing in savings and retirement and hope that he can stick to their strict budget. Meanwhile, Izzy questions Joe's commitment to the company.