Terrifying Twin Twisters
In May 2024, dozens of eyewitnesses capture rare twin tornadoes as they carve a parallel path of destruction across Iowa. With winds near 300 mph, the "twister sisters" topple farms, shred wind turbines, and devastate the town of Greenfield.