Double Hurricane Disaster
In 2024, hundreds of cameras capture back-to-back hurricanes slamming Florida's Gulf Coast. Just as Category 4 Hurricane Helene brings record flooding, residents have no chance to recover before Category 3 Hurricane Milton unleashes over 40 tornadoes.