Jade's After Party
Giada De Laurentiis invites her daughter Jade's teammates to celebrate after a big volleyball game. The delicious menu includes Jade's favorites, such as Easy Chicken Cordon Bleu and super-fun Gummy Worm Popsicles for dessert.