Jade's Feel Good Party
Giada De Laurentiis serves a healthy, kid-friendly lunch for her daughter Jade and friends. The young guests are treated to Lemon and Oregano Pounded Chicken, Cheddar Stuffed Cauliflower with Basil Breadcrumbs and more.