Gambler 500 Build and Rally
Ian takes a cheap Mercedes 300D and gets it ready for a local Gambler 500 rally. After making the car somewhat drivable, he makes room for bigger wheels and tires, adds a roof rack to hold everything, and bolts on way too many lights.