Four Wheeler Adventure (KAT)
It's time for a road trip, and this time Ian takes the All-Aluminum Defender on the Kentucky Adventure Trail. He and group of buddies will find off-road parks, caves and mountain climbs along the way, and there are sure to be some road-side repairs.