Return to Evil - Patricksburg, Indiana
Steve and Amy investigate a terrified woman's childhood home in Indiana. Steve learns of the property's ties to a violent vigilante group, while Amy confronts a demonic entity that uses a dead girl as a puppet to torment the living.